Dankzij mijn creativiteit en ervaring heb ik een scherp oog ontwikkeld voor stijl en compositie. Ik zorg ervoor dat alle elementen van jullie bruiloft perfect op elkaar zijn afgestemd, met aandacht voor elk detail. We voeren jullie stijl volledig door op alle onderdelen van de bruiloft. Zo creëer je een eenheid en dat straalt rust uit. Samen zorgen we ervoor dat jullie bruiloft er één wordt waar nog lang met veel plezier op teruggekeken wordt.
De meerwaarde van een weddingstylist is dat zij zorgt voor een compleet kloppend plaatje dat perfect past bij jullie wensen. Er zijn zoveel keuzes en mogelijkheden, ik help je daarbij! Zo hoeven jullie zelf niet uren rond te struinen op Pinterest, de juiste leveranciers te selecteren, creatieve oplossingen te bedenken, alle decoratie bij elkaar te zoeken, schoon te maken of te sjouwen. Daar heb je ons voor! Als weddingstylist zorg ik ervoor dat jullie volledig ontzorgd worden van ontwerp, realisatie, op- en afbouw. Zo hoef je niemand in je omgeving te vragen en kunnen al jullie gasten volledig genieten tijdens jullie dag.
Om elkaar te leren kennen, plannen we eerst een vrijblijvend kennismakingsgesprek in. Dit gesprek vindt online plaats. Hierin nemen we jullie wensen door voor jullie grote dag. Ik ben benieuwd wie jullie zijn als koppel, wat jullie belangrijk vinden, wat mag er niet ontbreken en wat zijn de don’ts. Zo krijg ik een goed beeld van hoe ik jullie het beste kan helpen. Tevens zal ik tijdens dit gesprek mijn werkwijze en mogelijkheden met jullie doornemen. Aan de hand van dit gesprek maak ik een offerte op maat voor jullie, waarin jullie alvast de sfeer voor jullie bruiloft kunnen proeven.
Als ik voor jullie aan de slag mag, gaan we eerst samen langs bij jullie trouwlocatie. Hierdoor krijg ik een goed beeld van hoe alles eruitziet en wat er allemaal mogelijk is. Vanuit daar laat ik mijn creativiteit volledig los en maak ik een uniek stylingplan op maat voor jullie. Ik kom dan weer gezellig bij jullie langs om dit plan samen te bespreken. Mochten er aanpassingen zijn, ga ik deze voor jullie veranderen, net zo lang tot jullie helemaal tevreden zijn!
Als het stylingplan helemaal naar wens is, ga ik zorgen dat het kostenplaatje compleet wordt. Jullie krijgen van mij een overzicht van alle kosten per onderdeel. Deze gaan we samen bespreken via een belafspraak. Uiteraard zal ik jullie altijd helpen met het maken van de juiste keuzes.
Om jullie plan te realiseren, ga ik alles voor jullie inkopen, maken en regelen, zodat alles op tijd klaar is voor jullie grote dag.
Op de dag zelf komt het team van Sweet Style het gehele stylingplan uitvoeren. Ook zorgt ons team ervoor dat alles weer wordt opgeruimd. Wij zijn dan ook vaak de gehele dag aanwezig om jullie en jullie trouwlocatie volledig te ontlasten.
*Alle prijzen die hierboven zijn genoemd, zijn exclusief materiaal, decoratie en bloemen, reis- en parkeerkosten, en extra personeelskosten.
Graag zelf alles regelen? Maar loop je even vast of kun je geen keuze maken tussen alle mogelijkheden? Tijdens een adviesgesprek mag je mij alles vragen over de styling van jullie grote dag. Ik help jullie graag.
Het belangrijkste is dat een stylist een professional is met de juiste ervaring en kennis om voor jullie de droombruiloft neer te zetten. Dat alles helemaal klopt en over elk detail is nagedacht. We hebben de juiste connecties die betrouwbaar zijn en kwaliteit leveren, zodat alles ook daadwerkelijk neergezet kan worden. En niet geheel onbelangrijk is dat het jullie tijd en stress scheelt, en dat niemand van jullie vrienden of familie hiervoor gevraagd hoeft te worden. Zo kunnen zij ook volledig van jullie dag genieten.
Op alles kan styling toegepast worden. Het begint al bij jullie uitnodigingen. Hierin kunnen jullie gasten meteen de sfeer proeven van jullie bruiloft. Op de dag zelf kun je denken aan de entree, brug, ceremonie, borrel, diner, feest, maar ook de taart, de ringen, menukaartjes, naamkaartjes, cadeautafel, taarttafel, etc.
Styling kan zo gek gemaakt worden als je zelf wilt. Hierin zijn jullie wensen erg belangrijk, dus het is lastig om hier een vast budget aan te hangen.
Als wij de styling verzorgen voor alle onderdelen van jullie dag, zijn wij ook de gehele dag aanwezig. Vaak starten wij rond 9:00 en zijn wij er tot 22:00. Zo kunnen we ervoor zorgen dat alles weer netjes wordt opgeruimd en zouden we ook materialen (denk aan bloemen) kunnen hergebruiken. Het feest bouwen wij de dag erna af. Mocht de locatie wensen dat dit dezelfde nacht nog gebeurt, dan is dit mogelijk in overleg.
Dit is afhankelijk van hoe groot de stylingopdracht is. Maar meestal zijn wij met een team van 2-3 personen.
Ja, dit is mogelijk.
Wij vinden het altijd erg lief als er enthousiaste gasten zijn die graag mee willen helpen, maar wij werken graag met ons eigen team. Zo kunnen wij het juiste plaatje neerzetten zoals wij samen hebben bedacht. Mijn team is goed op elkaar ingespeeld en kan daardoor efficiënt werken. Tevens vind ik het belangrijk dat al jullie gasten lekker kunnen genieten van jullie grote dag.
Het liefste werken wij met onze eigen materialen, maar uiteraard mogen jullie zelf ook items aanleveren. Als jullie het bijvoorbeeld erg leuk vinden om menukaartjes of bedankjes te maken, kunnen wij deze op de dag zelf neerzetten voor jullie.
Ja, ik heb een netwerk van betrouwbare leveranciers waarvan ik weet dat ze kwaliteit leveren. Ook is het erg belangrijk dat de desbetreffende leverancier het stylingplan begrijpt.
Jazeker! Ik vind duurzaamheid erg belangrijk. We kunnen bijvoorbeeld de bloemen die gebruikt zijn bij de ceremonie hergebruiken bij het feest.
Er zijn meerdere locaties die ook styling leveren. Het verschil is dat locaties vaak standaard decoratie in huis hebben die ze voor jullie neer willen zetten. Een stylist maakt een geheel stylingplan op maat dat bij jullie en jullie wensen past. Ook hebben wij door alle ervaring een goed oog ontwikkeld voor compositie, wat ook erg belangrijk is bij het neerzetten van de items.
Dit is mogelijk. Wij werken wel met een starttarief van € 1500.
Ja, dit is zeker mogelijk. Kijk op de site onder het kopje “Flowers“.
Als jullie akkoord zijn met de offerte, ontvangen jullie een factuur met een aanbetaling van 40%. Twee maanden voor de bruiloft krijgen jullie de laatste factuur met daarop het resterende bedrag van 60%, samen met de decoratiekosten en reiskosten. Eventuele extra kosten zoals parkeerkosten komen na de bruiloft. Hebben we items ingehuurd of gekocht bij andere leveranciers? Dan krijgen jullie hiervan een losse factuur.